לרגל היום הבינלאומי לקידום זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות: עמותת נגישות ישראל באמצעות משרד הפרסום ליאו ברנט, עלו בקמפיין יוצא דופן למיגור תופעת עברייני חניות הנכים. תחת הכותרת People.Not Symbols.

ב-29 לנובמבר התעוררו נהגי ישראל וגלו כי אלפי תמרורי חניות נכים ב-15 ערים זכו לפנים ושמות של 50 אנשים עם מוגבלויות אמיתים, שהחליפו את התמרורים הכחולים הסטנדרטים.

הקמפיין מתבסס על ההבנה שסמל הנכה הבינלאומי המצוייר על גבי התמרור, אינו מעורר אמפתיה ואינו מקושר לאדם בשר ודם, עם צרכים מיוחדים. תפקידנו היה להעלות את המהלך והמודעות לנושא החשוב לסדר היום הציבורי באמצעות מח”ל תקשורת שהוקם באותו יום. בין המצולמים שלקחו חלק חשוב מהמהלך וקמפיין היח”צ: חבר הכנסת אילן גילאון, הספורטאים הפאראלימפיים נעם גרשוני ופסקל ברקוביץ ועוד רבים.

המהלך זכה פרס היוקרתי “אריה הברונזה” בפסטיבל הבנילאומי לפרסום של קאן, כשהוא גובר על אלפי עבודות מרחבי העולם בזכות החותם שהשאיר על סדר היום הציבורי.

 

 

hotel_vacation-icon_without-relection_02
תקשורת ותוכן לדוגמא:

אנשים לא תמרורים | YNET | נובמבר 2017

תמרור אנושי | ידיעות אחרונות | נובמבר 2017

תסתכלו לו בעיניים: סמל הנכה הוחלף לאנשים אמיתיים בקמפיין |ICE | נובמבר 2017

www.peoplenotsymbols.org.il