Round Tables by American Express
ב-2015 עשתה הסוכנות צעד משמעותי נוסף בעולם התוכן עבור מותגים – כשהפכה ליזמית פרויקט הקולינריה הבינלאומי הגדול והמדובר ביותר בישראל – Round Tables בשיתוף אמריקן אקספרס. ביחד עם שותף שלישי, המסעדן יאיר בקייר, הקמנו חברה שהמתמחה בתחום ההפקה והתוכן בתחומי הקולינריה.
פסטיבל Round Tables by American Express, שראה אור לראשונה בנובמבר 2015 בתל אביב, הינו פסטיבל קולינרי בינלאומי חדשני , המפגיש בין המסעדות והשפים הכי טובים בעולם, לבין הקולגות בתל אביב. הפורמט פשוט, אך חדשני: כל מסעדה מקומית מקבלת אחות בינלאומית ומארחת אותה לשבוע שלם, לתפריט ערב הכולל ארוחת טעימות מלאה המבוסס על מנות הדגל של המסעדה המתארחת, עם קורטוב של טעמים בהשראת השף המקומי. התוצאה – שואו קולינרי חד פעמי, שכולו חגיגה של מפגש בין תרבויות.
חברת American Express היא נותנת החסות הראשית לפרויקט, ושותפים לו עוד מותגי פרמיום נוספים, כמו גם עירית תל אביב, משרד התיירות ומשרד החוץ – כולם שותפים ותומכים בפסטיבל הקולינרי הבינלאומי הגדול בישראל. הפסטיבל שמתקיים מזה 3 שנים הינו היה להצלחה ענקית, בכל שנה נמכרים כל הכרטיסים “סולד אאוט” שבועות לפני תחילתו, הצלחה אדירה לאמריקן אקספרס עם ממוצע של 70% מימושים ללקוחות הכרטיס. באזז מטורף בתקשורת ברשתות החברתיות עם אלפי צילומים של פודיס, וגול הכותרת – קומפיין יחסי ציבור בשווי של 5-6 מיליון ₪ (ע”פ נתוני יפעת.), בכל שנה.
קמפיין ההשקה של הפסטיבל אף זכה בפרס האריה השואג על “קמפיין הלייף סטייל הטוב ביותר” מאת איגוד יחסי הציבור הישראלי .
תקשורת ותוכן לדוגמה:
TIME OUT | Round Tables 2017: Spin us right round | November 2017
הארץ | רכבת אווירית בדרך: 14 מהמסעדות המדוברות בעולם מגיעות לישראל | ספטמבר 2017
TIME OUT TEL AVIV | השולחן הוא עגול: כל מה שצריך לדעת לקראת אירועי ראונד טייבלס 2017 | ספטמבר 2017
MAKO | ראונד טייבלז: פסטיבל האוכל הגדול של מסעדות ישראל | ספטמבר 2017