• tai_3
  • tai_1
  • tai_2

logo

 

ב-2015  עשתה הסוכנות צעד משמעותי נוסף בעולם התוכן עבור מותגים –  כשהפכה ליזמית פרויקט הקולינריה הבינלאומי הגדול והמדובר ביותר בישראל  – Round Tables בשיתוף אמריקן אקספרס.

ביחד עם שותף שלישי, המסעדן יאיר בקייר (הרברט סמואל, קלארו), הקמנו חברה שהמתמחה בתחום ההפקה והתוכן בתחומי הקולינריה. מורתנו – להפוך את המסע הקולינרי לבינלאומי  ולארח אותו בערים נוספות בעולם. וכן, להוביל חיבורים קולינריים בינלאומיים נוספים לבין מותגים בישראל.

 פרויקט Round Tables by American Express, שראה אור בנובמבר 2015 בתל אביב, הינו פסטיבל קולינרי בינלאומי חדשני , המפגיש בין המסעדות והשפים הכי טובים בעולם, כשבכל סיבוב עיר מארחת אחת.  הפורמט פשוט, אך חדשני: כל מסעדה מקומית מקבלת אחות בינלאומית ומארחת אותה לשבוע שלם, לתפריט ערב הכולל ארוחת טעימות מלאה המבוסס על מנות הדגל של המסעדה המתארחת, עם קורטוב של טעמים בהשראת השף המקומי. התוצאה  – שואו קולינרי חד פעמי, שכולו חגיגה של מפגש בין תרבויות. 

 חברת  American Express היא נותנת החסות הראשית לפרויקט, ושותפים לו עוד מותגי פרמיום נוספים, כמו גם  עירית תל אביבמשרד התיירות ומשרד החוץ – כולם שותפים ותומכים בפסטיבל הקולינרי הבינלאומי הראשון בישראל.

הפרויקט היה להצלחה ענקית, כבר בשנתו הראשונה: 

כל הכרטיסים לארוחות, למעלה מ- 10,000  –  נמכרו בפרי סייל.

 חודש לפני תחילתו – הפרויקט היה סולד אאוט.

הצלחה אדירה לאמריקן אקספרס עם 80% מימושים ללקוחות הכרטיס.

.באזז מטורף בתקשורת המסורתית  וברשתות החברתיות – קמפיין יחסי ציבור בשווי של 6.2 מיליון ₪ (ע”פ נתוני יפעת), וסיקור בינ”ל ב-16 מדינות

  באזז ברשתות החברתיות – אלפי פוסטים בפייסבוק ובאינסטגרם של השפים, הסועדים ופודיז

www.roundtablestour.com 

 

 

 

hotel_vacation-icon_without-relection_02
תקשורת ותוכן לדוגמא:

 

www.roundtablestour.com