קפה אילנס המיתולוגית, שהניחה ראשונה את תשתית תרבות הקפה בישראל לפני כעשרים שנה, מתחדשת ופועלת תחת שם חדש: ILAN’S -The alternative cafe.    בשנה האחרונה עברה הרשת מיתוג וריענון הכולל את שינוי שמה וחרטה על דגלה להביא את בשורת החדשנות לענף.

הצעת הערך החדשה תתמקד בטרנד “הגל השלישי” במסגרתו הופך הקפה למוצר ארטיזנלי נצרך, כמו יין.  ישראל תצטף כעת למדינות צפון אמריקה, אוסטרליה, ניו זילנד וסקנדינביה, שכבר התמכרו למשקאות אלו.  הרשת תציג שיטות חלופיות להכנת קפה כגון חליטה איטית תוך התייחסות לדקויות הטעם ושמירה על איכות גבוהה ביותר. תחשוף את הקהל לטעמים חדשים, טכניקות חדשות, צורת הגשה מעודכנת ומוצרים שטרם שווקו בישראל.

hotel_vacation-icon_without-relection_02
תקשורת ותוכן לדוגמא:


כלכליסט | אחרי עשור של פעילות רשת אילנ’ס תפתח סניף בבלינסון במקום ארומה ישראל | 8.5.17
MAKO | זאת תהיה שנה טובה: המסעדות שאנחנו הכי מצפים להן ב-2018 | 21.12.17