• cm_3
  • cm_1
  • cm_2

cm_logo

הסיפור של המותג השבדי המצליח CHEAP MONDAY מתחיל בחנות לבגדי יד שנייה וג’ינסים בשם Weekday’s בפרברי העיר שטוקהולם, שבדיה. בעלי החנות, אדם פריברג ואוריין אנדרסון שמו לב שהפריט המבוקש ביותר הוא ג’ינס באיכות גבוהה במחיר סביר. כך, בלי ידע מוקדם בעיצוב ורק עם המון אהבה לאופנה נולד  בשנת  2004 דגם ה-Tight: סקיני ג’ינס יוניסקס מנצח. טלפון לחבר מעצב גרפי שאהב לצייר גולגולות חייכניות ומותג חדש נולד. ב-2005  הקימו צמד המעצבים את החברה באופן רשמי ותרגמו את הקוד הגנטי של הג’ינסים גם לקולקציית בגדים רחבה שמתמחה בפריטי בייסיק משובחים, תמיד עם “לוק אנד פיל” מעט מחוספס.

המוטו של CHEAP MONDAY הינו לעמוד בשורה אחת עם מותגי פרימיום, ולהמכר בחנויות  נחשבות כמו Colette  בפריז או Fred Segal  בלוס אנג’לס. בשנת 2008 נקנה המותג ע”י ענקית האופנה השבדיתH&M  מה שאפשר למעצבים להרחיב את הקולקציה שכוללת עתה גם נעליים, קו אקססוריז שלם, הלבשה תחתונה  וקולקציית בגדי תינוקות.

בשנת 2013 קיבלו ענבל ועדי בוסיבא, בעלות אתר האופנה  Bell&Sue את הזיכויון להפצת בגדי המותג בישראל. הקולקציה הראשונה שהופצה לשוק הייתה קולקצית חורף 2013 תחת הכותרת “גראנג’ מלאכותי”.

  

hotel_vacation-icon_without-relection_02
תקשורת ותוכן לדוגמא:

מותג בגדי הרחוב של H&M מגיעים לישראל@כלכליסט, אוגוסט,2013.

נינט טייב בהשקת המותג CHEAP MONDAY@מאקו, אוגוסט, 2013.