מותג הוודקה פרמיום רוסקי סטנדרט חבר למהלך תוכן בייזום והפקת קרבט וייס, בשיתוף קפה פופולר ושף אבי ביטון. במהלך בו שווקו מארזים מושקעים של ארוחות ערב חגיגיות וודקה במסורת הנובי גוד, לציון ליל השנה האזרחית החדשה, זכה מותג הוודקה לחשיפה יוצאת דופן ביחסי ציבור  (שווי חשיפה מוערך: כמיליון ש”ח) וברשתות החברתיות, באמצעות 30 משפיענים  מובילים אשר קיבלו לביתים את המארזים המוקפדים בסטנדרט שלא נראה עד כה בעולם המשלוחים הסוער.

 

hotel_vacation-icon_without-relection_02

תקשורת ותוכן לדוגמא:

השפים הישראליים ממציאים את עצמם מחדש בסגר השלישי @ ערב טוב עם גיא פינס, דצמבר 2020

כך תאכלו בערב השנה החדשה @ ישראל היום, דצמבר 2020

כל המשלוחים הכי טובים לסיים איתם את 2020 @ טיים אאוט, דצמבר 2020