מאיה קרבט – מנהלת חטיבת התקשורת ויחסי הציבור

maya_karvat

מאיה, האמונה על מערך התקשורת ויחסי הציבור של לקוחות קרבט וייס, מביאה עמה ניסיון עשיר והיכרות רבת השנים עם צמרת העורכים ותאי הכתבים של התקשורת הישראלית, והיא מחזיקה בספר הטלפונים הכי גדול שנראה במחלקת בשירות הלקוחות של פלאפון.

בעברה, ניהלה מאיה את מערך יחסי הציבור והדוברות של חברת קשת משנת 2000 עד 2012, עת הפכה קשת לחברת מדיה המובילה בישראל ובעולם. כנושאת משרת אמון, עבדה בצמוד למנכ”ל אבי ניר, והייתה שותפה לתהליכי קבלת ההחלטות בצמתים עיקריים. מאיה מזוהה עם קמפיינים למותגים טלוויזיוניים מובילים, ביניהם: כוכב נולד, ארץ נהדרת, האח הגדול, עובדה ומאסטר שף. תחת אחריותה נוהלו אסטרטגיות יחסי הציבור של אתר mako, ערוץ ביפ, וערוץ 24 ומהלכים אסטרטגיים נוספים. לאורך השנים ליוותה גם את הקריירה של היוצרים והטאלנטים של הערוץ.

לפני כן, שימשה מאיה במשך 7 שנים כמנהלת מחלקת יחסי יחסי ציבור של המחלקה העברית בהד ארצי. במסגרת תפקידה ליוותה באופן צמוד את אמני החברה: שלמה ארצי, אביב גפן, אסף אמדורסקי ועוד.

Social-Networks-Instagram-icon

 facebook-icon

     נירית וייס – מנהלת קריאייטיב וחטיבת התוכן 

nirit_weissנירית אמונה על מחלקת אסטרטגיית התוכן ללקוחות קרבט וייס: החל משלב בניית הסיפור, דרך כתיבה ועד יצירת מהלכים חוצי פלטפורמות. היא מגיעה עם רקע עשיר בניהול תוכן – את דרכה בעולם העיתונות החלה בגיל 23, ושימשה במשך 14 שנים בתפקידי עריכה בכירים במגזינים הבולטים בישראל. כבר בגיל 25 מונתה לעורכת הראשית של שבועון הנוער ראש 1 מקבוצת ידיעות אחרונות, לאחר מכן הייתה שותפה לצוות ההקמה של טיים אאוט תל אביב, בין השנים 2005-2011 שימשה כעורכת הראשית של מגזין הבידור פנאי פלוס מבית ידיעות אחרונות, אשר תחת ידה עבר מהפכה מיתוגית, תכנית ועיצובית, והפך להיות מכתיב הטון בעולם הבידור הישראלי. בין המותגים שיצרה לעיתון והפכו למטבע לשון: רשימת “היפים והנכונים”, גיליון האופנה השנתי “שיק ושוק” ועוד.
לאחר מכן, שימשה נירית כעורכת הראשית של ערוץ 24, מבית קשת, והייתה אמונה על פיתוח תכנים, גיוס טאלנטים, ועבודה אל מול מחלקות יחסי הציבור, הפרומו, הדיגיטל והשיווק של הערוץ.

Social-Networks-Instagram-icon

 facebook-icon